pondělí 10. prosince 2012

Sněhulákový den

Už jsem u příležitosti sněhulákového dne postavila dva sněhuláky, sněhové, letos geomagový nebude, když mám k dispozici tolik přírodního sněhu. Sněhulákový den už jsem stihla i oslavit, chrastící balíček se našel, našel se i jeden malý nechrastící, ale i o něm tu bude dneska řeč.
Vlastně napřed se našel ten malý, v něm bylo 221 prťavých kuliček s velkou silou, 216 z nich bylo sestaveno do krychličky, které výrobce říká NeoCube, a dalších pět je v trubičce schováno na náhodné ztracení některé kuličky z krychličky. Myslím, že ztráta se mi stát nemůže, já si své magnety hlídám(o: Takže tak.
V chrastícím balíčku na mě čekalo velké překvapení, zvýšil se mi totiž počet Ktyček, kuliček, Kčtverců a Ktrojúhelníků, z balíčku na mě a pomocníky rozbalovače totiž vykoukl Geomag KIDS Panels 74, mám tedy o 18 kuliček, dva čiré Ktrojúhelníky a Kčtverce, 6 žlutých Kčtverců, 4 oranžové Kčtverce, 10 žlutých Ktrojúhelníků a 8 oranžových Ktrojúhelníků víc,  mám také nových 24 stříbrných Ktyček.
Nečekaným směrem se mi sbírka rozrostla, potěšilo mě to, ale stejně doufám, že už se tímto směrem rozrůstat nebude, přece jen víc kamarádím s geomagem pro větší děti(o:

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 608 kuliček
  • 711 tyček
  • 303 trojúhelníků
  • 225 kosočtverců
  • 352 čtverců
  • 119 pětiúhelníků

  • 168 Ktyček
  • 41 Ktrojúhelníků
  • 33 Kčtverců
  • 21 Kpětiúhelníků
+ jednu hračku NeoCube, nevím, jak moc sem budu dávat stavby z ní.. Tématem jih proti severu se sem hodí, ale nějak se z ní staví moc rychle a rozebírá taky rychle, a focení tak rychle nepůjde(o:

0 komentářů: