úterý 25. října 2011

Diagonální krychle

Po rozebrání předchozí stavby se mi nechtělo třídit zbylé tyčky podle barev (ty ze stavby jsem roztřídila, jako ostatně pokaždé, když rozebírám), tak jsem si zahrála na míchačku a chvíli kroutila tou hroudou 580 tyček. Když začaly ruce bolet, rozhodla jsem, že už jsou tyčky dostatečně promíchané a pustila se do stavby téhle diagonální krychle.
Pro dostavění do tvaru krychle však 580 tyček nestačilo. Vznikl kvádřík, takže jsem musela zevnitř několik hodně tyček vyndat. Pak to byla sice krychle, ale na botníku moc malá.. Takže přišla o hrot a stojí na špičce.
A už teď vím, že příště ji postavím barevně roztříděnou s dutinou pravidelnou.
  • 580 tyček (a spousta by se jich tam ještě vešla)
  • 160 kuliček

5 komentářů:

georgeso řekl(a)...

nemá to být krychle misto rychle?

Tychi řekl(a)...

Máš pravdu, má a už je. Akorát odkaz bude už navždycky rychle(o: Díky

Anonymní řekl(a)...

Super nápad, moc pěkné. Respekt!
Jirka

Tychi řekl(a)...

Někde už jsem to asi viděla, předpokládám, že to nebyl můj nápad. Jen nevím kde, takže nemůžu dodat odkaz. A jsem ráda, že se tu zase po čase objevily komentáře, skoro mi přišlo, že už to sem píšu jen pro sebe(o: Díky, že to tu sleduješ(o:

Anonymní řekl(a)...

Není zač, rád sem chodím. Vážím si Tě za tvou invenci i vytrvalost.
Jirka